Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 listopada 2012

B1A4 - Tried to walk 2012


B1A4 - Próbowałem iść

#Na mojej drodze powrotnej po opuszczeniu cię
Zapomnę cię, wymażę cię, moja spalona i sczerniała miłość

Nie rób takiej miny, to moja ostatnia rozmowa z tobą
Nie bądź rozczarowana - tak, nie spotkaj teraz takiego faceta jak ja
Pierwszy pójdę

Coraz bardziej się od ciebie oddalam, znikasz
Nie zapominaj mnie łatwo, ponieważ to będzie za bardzo boleć

##Idę tymi ulicami bez ciebie
Idę tymi ulicami bez ciebie

#

Pewnie miłość odchodzi - jedzie na wietrze i daleko odlatuje
Pewnie wszystko się zmienia - pewnie zmieniasz się tak jak ja

Chociaż to boli, ulżyło mi
Nawet to uczucie jest dla mnie zbyt uciążliwe
Spoglądasz na mnie nerwowo, jak jęczące dziecko
Twoje łzy trzymają się moich ramion, które się odwróciły
Mówienie żegnaj jest słodkie, ale mam się dobrze, chociaż to boli
Wyjmuje swoją stopę z twojego cienia
Zdejmuje też twój pierścionek

Coraz bardziej się od ciebie oddalam, znikasz
Nie nienawidź mnie, ponieważ to będzie za bardzo boleć dziecinko

##

To boli, tak bardzo za tobą tęsknię
Idę idę odchodzę

Pewnie jeszcze nie wiesz
Pewnie jeszcze nie możesz wiedzieć
Patrzę na ciebie, która walczysz

Ponieważ to bardziej boli mnie, pozwalam tak ci odejść
Płyną łzy, ponieważ ty i ja tak bardzo kochaliśmy

## x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...