Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 listopada 2012

Smash - I'll protect you 2012


Smash - Ochronię cię

Jesteś taka śliczna, ciągle jesteś śliczna
Będę na ciebie czekał, chodząc w kółko
To tak bardzo boli, że mogę teraz zwariować
Będę na ciebie czekał i nie mogę już tego znieść
Miejsce, które opuściłaś, miejsce, w którym kiedyś przebywałaś
Coraz bardziej się oddala, twoje łzy ciągle się rozpryskują

#Zawsze cię ochronię moja miłości, ochronię cię, mam tylko ciebie
Kocham cię, bardziej cię przytulę, jestem twój, jestem twój
Nawet jeśli mnie odepchniesz odepchniesz odepchniesz odepchniesz
Kocham cię, bardziej cię przytulę, jestem twój, jestem twój

Dziecinko nie odchodź, wciąż nie wiesz co czuję, ale
Ochronię cię będąc zawsze przy twoim boku - miłość

Jego słowa "kocham cię", jego kłamstwa
Dlaczego to sprawia, że musisz się tak bardzo borykać?
Po prostu to strząśnij i przyjdź do mnie

#

Dzień za dniem, czekam na ciebie i staję się zmęczony
Teraz przyjdź do mnie, wróć do mnie

Zanim popłyną wezbrane łzy
Mam nadzieję, że mogę stać się inną osoba, kimś kto może cię pocieszyć
Osobą, która może schować twój ogłuszający ból - jest tylko jedna
Dlaczego nie wiesz, że to ja? Jeśli chodzi o ciebie, rozpalam się
To ja chroniłem cię przez długi czas

Nawet jeśli rozedrze się moje serce, nawet jeśli moje serce się wygnie
Kocham cię, chcę iść do końca, jestem twój, jestem twój
Zawsze cię ochronię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...