Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 7 listopada 2012

Kim Sungkyu - Shine 2012


Kim Sungkyu - Lśnić/Błyszcześć

Kiedy tylko nadchodzi ten czas w roku, zawsze myślę o słowach, które mi powiedziałaś
Nawet kiedy minie długi czas i nie jesteśmy już razem
Proszę, pamiętaj tą oślepiającą i piękną chwilę teraz
Nawet jeśli wszystko zblaknie, nie zapomnij tej chwili i wyraźnie ją pamiętaj

#Pamiętam cię, bez słów mnie całujesz, trzymając moje dłonie
Tęsknię za tobą och tak tęsknię
Pamiętam twoje oczy, kiedy stałaś na moich stopach i wyszeptałaś mi miłość
Tęsknię za tobą och ciągle tęsknię

Kiedy tylko przychodzi ta pora roku, myślę o twoich i moich ostatnich chwilach
Kiedy wszystko się oddalało i nie mogłem się odwrócić
W pewnym momencie, ciemny cień zapadł nad oślepiającymi i lśniącymi chwilami
Tak było gdy niedotrzymane obietnice bezsilnie się rozpadały
Ale ja

#

Twój głos, twoje oczy, twój dotyk, który zatrzymał się na mnie
Nie mogę nic z tego zapomnieć - jesteś taka wyraźna, wydaje się jakbyśmy się mogli dotknąć, kiedy wyciągnę swoją dłoń
Dźwięk twojego oddechu, twoje gesty, twój dotyk, który ciepło mnie otulał
Nie mogę nic z tego zapomnieć - jesteś taka wyraźna, wydaje się jakbyśmy się mogli dotknąć, kiedy wyciągnę swoją dłoń

Tęsknię za tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...