Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 7 listopada 2012

Roh Ji Hoon - Punishment 2012


Roh Ji Hoon - Kara

Dziecinko, wiem, że zrobiłem coś złego, ale
Wybacz mi

Wczoraj znowu się przez ciebie kłóciłem
Wiem, że nie powinienem tego robić, ale
Nie mogę nic poradzić na to, że ją z tobą porównuję - ciągle to widzę
Nic nie mogę poradzić

#Ciągle we mnie wątpi, czyni każdy dzień takim trudnym
Dlaczego mi to robi?
Dusi mnie, codziennie sprawia, że wariuję
Proszę, zostaw mnie w spokoju

##Jestem teraz karany, dlatego jest tak ciężko
Ponieważ cię zostawiłem, och nie woo
Naprawdę jestem karany, dlatego to boli
Podeptałem cię, ale teraz nie mogę cię zapomnieć

###Doo doo doo chcę wrócić, ale
Doo doo doo nie mogę
Doo doo doo chcę cię trzymać, ale
Doo doo doo jestem karany

Kochałem cię, ale nie mogłem cię ochronić
Dlatego jestem głupcem, to naprawdę nie jest właściwe
Żałuję tego, ale to jest moja ostatnia miłość
Co teraz zrobię?

#
##
###

Bez końca płyną, łzy moczą moje policzki
Gdzie jesteś? Wołam cię
Dziecinko, nie mogę pozwolić ci odejść, nie możliwe

Jestem karany

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...