Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 15 listopada 2012

Natthew feat. Junhyung - She's bad 2012


Natthew feat. Junhyung - Ona jest zła

Nie blokuj mnie, kto może mnie zablokować?
Nie trzymaj się mnie, nawet jeśli to robisz, ciągle jestem taki sam
Miłość miłość miłość miłość
Co w niej takiego wspaniałego?
Nawet jeśli o tym myślisz, będziesz tego żałować dziewczyno

Nawet jeśli jestem zdeterminowany
Nic nie mogę zrobić ze swoją zamkniętą miłością
Nigdy nie ucieknie

#Ciągle do mnie przychodzisz i mnie podrywasz
Dlaczego ciągle do mnie przychodzisz i mnie podrywasz?
Ale im bardziej się do ciebie zbliżam
Lekceważysz/zaniedbujesz mnie

Ona jest zła taka taka zła
Ona jest zła taka taka zła
Nawet jeśli to jest takie oczywiste, nic nie mogę na to poradzi, to takie słodkie
Ona jest zła zła zła zła, ona jest zła zła

Nie ufaj mi, już się w tobie zakochałem
Nie ufaj mi, też nic nie mogę na to poradzić
Miłość miłość miłość miłość
Z powodu tej przeklętej miłości
Znowu tak płaczę

Nawet jeśli jestem zdeterminowany
Moja zraniona, moja zraniona miłość
Ciągle się powtarza tylko z twojego powodu

#

Ona jest zła taka taka zła
Ona jest zła taka taka zła
Nawet jeśli to jest takie oczywiste, nic nie mogę na to poradzi, to takie słodkie
Ona jest zła

Poczekaj, dziecinko, tylko chwila
Ta noc jest taka pogmatwana
Kołyszę się z butelką wina w ręce
Fale sprawiają, że jest mi chłodno
Ale jestem pijany mimo że cię spiłem
Jeszcze nie jest czas, żeby wracać
Nie jestem jakąś rybką, która może łatwo pływać w twoim akwarium
Och jesteś taka zła, jesteś zła
Jesteś gorsza niż zły ja
Co zrobię? Och Boże
Słyszysz mnie? Niech ktoś mi pomoże
Cokolwiek czeka na końcu, pójdę
Czy stracę cię czy będę cię miał, pójdę
Nawet jeśli to jest w samolocie bez skrzydeł
Czasami pragniesz rzeczy, które są złe
Yeah, 321, rzuć to

Ona jest zła taka taka zła
Ona jest zła taka taka zła
Nawet jeśli to jest takie oczywiste, nic nie mogę na to poradzi, to takie słodkie
Ona jest zła taka taka zła
Ona jest zła taka taka zła
Nawet jeśli to jest takie oczywiste, nic nie mogę na to poradzi, to takie słodkie
Ona jest zła, ona jest zła, ona jest zła
Zła zła zła zła zła zła zła
Ona jest zła

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...