Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 15 listopada 2012

C-CLOWN – Far Away… Young love 2012

W MV niektóre zwrotki zostają powtórzone, ale w audio są pojedyncze, tłumaczenie odnosi się wersji audio


C-CLOWN - Daleko... Młoda miłość

Gofra
Gofra?
Pyszne?
Jestem głodna~
Hej~ obudź się!
Jun, otwórz drzwi
Jejku.
Dziecinko.
Co jest? Obudziłaś Jun'a?
Chyba zasnął.
Hej! Jedźmy!
Jedźmy!
To był tylko sen?
Długo czekałeś?
Och? Nie.
Hej, wypij to.
A gdzie moja kawa?

#Na wypadek gdybyś daleko odeszła, na wypadek gdybyś mnie przestała lubić
Chciałem ci powiedzieć, ale moje usta
Nie chciały się poruszyć

Nie zdając sobie sprawy, wołałam twoje imię
Moje serce drży, kiedy cię widzę
Od początku przyciągały mnie twoje oczy
Już sporo minęło odkąd zacząłem cię lubić

Szczerze mówiąc wiem, że jesteś dla mnie za dobra
Jeśli to nie jesteś ty, nie potrzebuję żadnej innej dziewczyny, dziecinko

Naprawdę lubisz tą osobę?
Ten facet nie wie jak cię kochać
Bardziej bym do ciebie pasował niż ten facet obok ciebie

Naprawdę lubisz tą miłość?
Otrę dla ciebie twoje łzy
Nie płacz i przyjdź do mnie, ale wiem

#

##Tak bardzo boję się być z dala od ciebie
Co jeśli nasz związek stanie się naprawdę niezręczny
I oddalimy się od siebie?

Odejdź teraz, po prosu zniknij, ponieważ zbyt ciężko mi się z tobą widywać
Jeśli tak pozwolę ci odejść, zawsze będę tego żałował
Każdy widzi, że ten facet jest złym chłopcem, który sprawi, że będziesz musiała się zmagać
Będę cię lepiej traktował dziecinko
Moje serce jest posiniaczone na myśl, że się oddalisz
Ale w twoich oczach, jest inny facet
Chcę przełamać, chcę przełamać, przepraszam

Naprawdę lubisz tą miłość?
Nie wyglądasz na szczęśliwą
Chcę, żebyś była szczęśliwa, nawet jeśli tylko przez chwilę

Naprawdę lubisz tą osobę?
Otrę dla ciebie twoje łzy
Nie płacz i przyjdź do mnie, ale wiem

#
##

Nie wiem, nie wiem
Nie wiem, co czuję
Nie wiem, nie wiem
Nie wiem, co robię

Znam tylko ciebie
Jeśli to nie ty, naprawdę mogę zwariować

Dzisiaj chcę ci powiedzieć
(Chcę ci powiedzieć, ale to nie jest łatwe)
Dzisiaj chcę ci powiedzieć
Chcę to tylko powiedzieć, ale wiem, że nie mogę tego zrobić

O, przyszedłeś?
Taa
Masz podobny rozmiar jak Hyun Sang?
Naprawdę jesteś moim przyjacielem?
Pa, wychodzę.
Jun!

Jestem taki sfrustrowany, widzę, że jesteś zagubiona
Na myśl o byciu z tobą sam na sam
Cieszę się - ale właściwie byłem zaskoczony
Nie wiedziałem, że nie byłaś tam przy mnie
(Codziennie chce być przy tobie
Codziennie chce słyszeć twój głos)
Bez niczyjej wiedzy przyjdź do mnie i chwyć moją dłoń

#
##

Słucham?
Jun.. To dla mnie zbyt trudne. Myślę, że Hyun Sang mnie zdradza.
Hej!
Będę w kawiarni. Możesz teraz przyjść?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

MV wersja z resztą zespołu



Wersja akustyczna

2 komentarze:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...