Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 15 listopada 2012

A-JAX - 2MYX 2012


A-JAX - 2MYX

Yo! To jest A-JAX 2MYX

(Zaczynam się męczyć) Ta wojna z tobą ciągle jest niekończąca się
(Szczerze) Mam już tego totalnie dość
Mój wizerunek podrywacza to coś, co sama mi stworzyłaś
(Dziękuję) Jestem po prostu naprawdę wdzięczny

#(Dziecinko wiesz dlaczego)
Kiedy się z tobą bawiłem
(Teraz ci mówię, zostałaś zupełnie oszukana)
Nie jestem zabawny i nie mam manier
Jestem Diabłem, jestem Diabłem, musisz to zostawić!

##Lepiej ucieknę
Dziękuję słodka moja pani
Będę oczekiwał gorętszej ciebie
A ty z kolei proszę przestań się mną przejmować
Też zapomniałem kogoś takiego jak ty

Ho!
Wszystkie dziewczyny w moim telefonie
To wszystko dziewczyny, które sprawiłaś, że się przydarzyły
Jeśli wyjaśnię, zabrzmi to tylko jak wymówka
Twoja obsesyjna natura, teraz żegnaj

#
##

Na tym dużym świecie
(Lepiej spuść głowę)
Połowa składa się z dziewczyn - nie waż się myśleć o powrocie
(Nigdy przenigdy dziewczyno)

Lepiej wiedz o mnie
Dlaczego udajesz, że jesteś ode mnie lepsza?
Sprawdź jeszcze raz i zwróć uwagę kto jest w czyich rękach
Drzesz stronę, jesteś szalona
Nie bądź głupia i pozwól mi odejść
(Lepiej idź)

## x2

Uciekaj, nie bądź w błędzie, jesteś po prostu jedną z nich
Druga? Trzecia? Nawet to jest za dużo dla ciebie
Odwróć się, zejdź mi z drogi
Powiedziałem zejdź mi z drogi.. bez wątpienia!

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...