Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 listopada 2012

Miss A - Touch 2012


Miss A - Dotyk

Moje zamknięte serce nie może nikogo kochać
Wierzyłam w to, ale moje serca zaczęło się otwierać zanim się zorientowałam
Moje stwardniałe serce nie może znowu zostać poruszone
Wierzyłam w to, ale moje serce wali za każdym razem kiedy cię widzę

#Dotykasz mojego serca dziecinko (dotyk dotyk)
Dotykasz mojego serca dziecinko (dotyk dotyk)
Dotykasz mojego serca swoimi miękkimi dłońmi (dotyk)
Dotykasz mojego serca dziecinko (dotyk dotyk)
Dotykasz mojego serca dziecinko (dotyk dotyk)
Zabrałeś całe moje serce (dotyk)

Naprawdę już nienawidzę ranić i być raniona
Wierzyłam w to, ale dlaczego myślę, że z tobą tak nie będzie
To zajmie dużo czasu, żeby wyleczyć rany w moim sercu
Wierzyłam w to, ale zanim się zorientowałam już jestem w twoich ramionach

#

poniższy rap nie pojawia się w oficjalnym MV, można go usłyszeć w wersji audio

Moje serce, które stało się zimne jak lód
W pewnej chwili miękko je ukradłeś
Jesteś ciepłym, świecącym światłem słonecznym
Na mojej bliźnie i rośnie na niej nowa skóra

Bez mojej wiedzy, w pewnej chwili, oparłam się o ciebie
Myślę, że niebiosa mogły dać mi jeszcze jedną szansę
Tak właśnie myślę dziecinko

#

angielskie tłumaczenie napisy z MV na oficjalnym kanale Miss A na YouTube, rap pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...