Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 listopada 2012

Miss A - Lips 2012


Miss A - Usta

Patrzysz na mnie i coś coś mówisz
Ale nic nie słyszę w moich uszach
Moje oczy ciągle kierują się w tamto miejsce
Nie powinnam taka być, myślę, że jestem szalona

#Ciągle na ciebie patrzę, dlaczego ja, dlaczego
Jeśli będę to ciągnąć to wtedy dół dół dół
A jak z tobą? Jestem jedyna?
W mojej głowie tylko kręci się kręci kręci

##Kocham sposób w jaki kładziesz na mnie swoje usta
Też nie wiem, co zrobię?
Dziewczyny nie powinny takie by
Och och och dziecinko
Lubię twoje usta
Naprawdę je kocha

###Boom boom la la li la la, dla mnie
Boom boom la la li la la nie puszczaj
Boom boom la la li la la, w ten sposób
Och och och dziecinko, lubię twoje usta
Naprawdę je kocham

Wydaje mi się, że będzie to ciężko dłużej ukrywać
Myślę, że moje sfrustrowane serce pierwsze przemówi
Nie mogę tego wyrazić słowami
Co zrobię, myślę, że naprawdę jestem szalona

#
##
###

Słowa, które wypowiedziałeś swoimi ustawi
Dotykają moich policzków, najpierw mojego czoła
Moja twarz staje się czerwona jak twoje usta

##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...