Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 listopada 2012

Miss A - One to ten 2011


Miss A - Od jednego do dziesięciu

O mój Boże, nie mogę w to uwierzyć, oszaleję
Wściekam się za każdym razem kiedy na ciebie patrzę
Nie mogę już tego znieść

Nawet jeśli wszyscy źle o tobie mówili
Ufałam ci
Ale nie mogę już ci ufać
Pewnie nie będzie drugiego faceta takiego jak ty

#Z powodów od jednego do dziesięciu, nic nie ma sensu
Nie ważne jak bardzo tym myślę, to nie ty
Mówisz różne rzeczy tak łatwo, jakby to było  nic
Jesteś taki zarozumiały

##Nie próbuj zamienić tego w żart
Jestem taka wściekła, że naprawdę mogę zwariować
Po prostu powiedz mi, że jest inna dziewczyna
Co więcej jest do powiedzenia?

Dlaczego muszę cierpieć
Przez słowa, które nawet nie mają sensu
Nie chcę trwać w takim rodzaju miłości
Nie chcę wylewać przy tobie łez

Nawet jeśli powiesz, że masz coś jeszcze do powiedzenia
Nie chcę tego słyszeć
Chcę teraz przestać, boli mnie głowa
Dlaczego przez ciebie mam taka być?

#
##

Jak my...
Jak my...
Tak się zaplątaliśmy, tak bardzo się męczę
Płyną łzy
Już nie ma cię przy mnie

Ty ty ty wymażę cię
Powoli zapomnę o tobie
Nie nie nie nie nie nie nie nie
Będziesz tego żałować
Już cię dla mnie nie ma

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...