Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 listopada 2012

Miss A - Love alone 2011


Miss A - Sama w miłości

#Nie chcę sama być zakochana
Chcę dać ci moje serce
Ale ty nie możesz się bawić, bo
Nie chcę być sama w miłości
Zobacz jak upadam, yeah, ale nie mogę być jedyna
Bo nie chcę być sama w miłości
Więc uczciwie/bezpośrednio mi ją daj, wiem, że mnie czujesz dziecinko
Nie, nie chcę być sama w miłości
Wszystko na moim ciebie i po prostu nie mogę tego znieść

Serce galopuje, to niesamowite
Sposób w jaki mnie masz w mojej grze
Bez tajemnic, odważę się i powiem to
Twoja miłość sprawiła, że tak czuję
Jeśli to złudzenie
Chcę, żebyś teraz mi powiedział
Nie mam miejsca na dezorientację
Chcę, żebyś to wydusił!

#

Gapię się w przestrzeń
Myślę o sposobie w jaki wołałeś moje imię
Rozpraszam się, ciężko mi się skupić
Chłopcze wiesz, masz mnie otwartą
Chcę wiedzieć
Jeśli to złudzenie
Chcę, żebyś teraz mi powiedział
Nie mam miejsca na dezorientację
Chcę, żebyś to wydusił!

#

(Och och och dziecinko, daj mi znać)
Cokolwiek chcesz zrobić
(Mogę uczynić to twoim, jeśli jesteś na to gotowy)
Ale musisz być prawdziwy
Bo ja

#

oryginalny tekst JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...