Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 listopada 2012

Miss A - Breath 2010


Miss A - Oddech

#Z twojego powodu moje serce upada
Z twojego powodu moje ciało pragnie
Za każdym razem, kiedy łapię twoje spojrzenie
Za każdym razem, kiedy zabierasz mój umysł
Z twojego powodu moje serce upada

Och nie, nie mogę oddychać x3

Chłopcze wyglądasz tak dobrze, jesteś taki wspaniały
Próbuję być odrobinę szelmowska, ale za każdym razem przyłapujesz moje spojrzenie
Nie jestem takim typem dziewczyny, ale chłopcze sprawiasz, że dziewczyna szaleje
Twój styl po prostu rozwala mi umysł
Więc przyjdź i mnie teraz uratuj

##(Nie chcę być tą, która się zakochała)
Powinnam flirtować?
(Czuję, że tak samo mnie pragniesz)
Zobaczymy jak to się potoczy?
Powinnam nakręcić film?
Gdybym tylko wiedziała
Ta wieczna gra doprowadza mnie do szału

#

Dzisiaj to wyłożę, to najwyższy czas, żebyś się dowiedział
Poinformuję cię dziecinko, dam ci znać
Kiedy pojawiasz się w zasięgu wzroku, moje ciało zostaje sparaliżowane
A mój umysł jest białą plamą yeah, zapomniałam o czym myślę

##
#

Och nie, nie mogę oddychać x3

Chłopcze, kiedy mnie obserwujesz, moje serce traci rytm
Kiedy mnie zostawiasz, po prostu obejmuje mnie ból
Uwolnij moją zakuta w kajdany miłość, nie widzisz?
(Mam na myśli) łapacz
To moja miłość dziecinko, po prostu nie mogę oddychać

#

Och nie, nie mogę oddychać x3

angielskie tłumaczenie napisy na MV na oficjalnym kanale Miss A na YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...