Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 listopada 2012

Miss A - Good bye baby 2011


Miss A- Żegnaj dziecinko

Żegnaj dziecinko żegnaj
Po prostu się odwróć i idź przed siebie
Nic nie mów i proszę, po prostu teraz zniknij
Dziecinko żegnaj żegnaj

Nie mam na imię Suzy, ale kiedy ciągle przez pomyłkę nazywasz mnie Suzy
Powinnam wtedy wiedzieć
Nie wiem dlaczego próbowałam ci wierzyć

Wiem jakim jesteś człowiekiem
Nawet nie sil się na płacz
Wyrzuciłam wszystkie twoje rzeczy
Teraz przestań grać

#Żegnaj dziecinko żegnaj
Po prostu się odwróć i idź przed siebie
Nic nie mów i proszę, po prostu teraz zniknij
Żegnaj dziecinko żegnaj
Było zabawnie
Będę o ty myśleć jak o dobrych chwilach
Więc teraz skończyłeś, twój pokaz już się skończył
Dziecinko żegnaj żegnaj

Kiedy wszyscy moi przyjaciele próbowali mnie powstrzymać
Powinnam była słuchać
Dlaczego w ogóle nie wiedziałam
Że twoje oczy nie mówiły prawdy

Twoja wybitna gra jest naprawdę zdumiewająca
Tak zdumiewająca, że na końcu doprowadziłeś mnie do łez

#

Jakim cudem bez żadnego piszczącego odgłosu
Jak wąż przechodzący nad płotem
Tak gładko mnie okłamałeś?
Widziałam zdumiewający pokaz
Dzięki tobie, za darmo, to dobre miejsce
Ale NIE, teraz jest pa pa

Twoja wybitna gra jest naprawdę zdumiewająca
Tak zdumiewająca, że na końcu doprowadziłeś mnie do łez

#

angielskie tłumaczenie napisy do MV na oficjalnym kanale Miss A na YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...