Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 listopada 2012

Miss A - Over U 2012


Miss A - Skończyłam z tobą

"Nie kochaj mnie" - pamiętam te słowa od ciebie
Zastanawiam się, dlaczego się śmiałam, kiedy wiedziałam, że nie żartowałeś

"To dlatego, że jestem facetem" - dałeś mi tą męczącą wymówkę
Jestem głupsza, bo znowu ci wierzę
"Postaram się" - powierzyłam się tym żałosnym słowom
Tak bardzo żałuję, że nie jestem w stanie od ciebie odejść, bo

#Skończyłam z tobą (tobą tobą tobą tobą tobą)
Skończyłam z tobą (tobą tobą tobą tobą tobą)
Skończyłam z tobą (tobą tobą tobą tobą tobą)
Skończyłam z tobą (tobą tobą tobą tobą tobą)
(Sprowadź to z powrotem)

"Jesteś taka miła" - tak często szeptałeś mi te słowa do ucha
Teraz je wyrzucę, spalę je jakby nigdy nie miały miejsca

Śmieję się, płaczę jak już potłuczone lustro
Wrócę do bycia szczęśliwą, kiedy cię nie znałam

##Udawałam, że ci wierzyłam, kiedy mówiłeś, że ona jest tylko przyjaciółką
Myślisz, że będzie mi przykro z powodu wątpienia w ciebie?
Nie masz tego dość? Zamiast oglądać to samo stare zachowanie
Stanę się po prostu dla ciebie obca, ponieważ

#

Zawsze jesteś taki typowy, beztrosko do mnie mówisz
Jak puzzle, próbowałam cię dopasować do uwięzionej siebie
Jestem już zmęczona, teraz cię opuszczę
Rozerwałam swoje serce dla ciebie
Byłam niedojrzała wierząc ci, przestań z tymi wymówkami i odwal się

Śmieję się, płaczę jak już potłuczone lustro
Wrócę do bycia szczęśliwą, kiedy cię nie znałam

##
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...