Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 14 listopada 2012

Dal Shabet - Hate, don't hate! 2012


Dal Shabet - Nienawidź, nie nienawidź!

Z jakiej jesteś planety?
Panie dziecinko, od razu pojawiłeś się w moich oczach
Jak możesz tak się na mnie gapić?
Migają światła i zaraz zemdleję, co robić?

O jej, o jej, o jej, kiedy tylko cię widzę
Ding dong, bije dzwon
Próbuję zakryć uszy, ale moje serce bije dziecinko
Dryń dryń! Czas się skończył!
Kocham cię chłopcze, och!

#Masz zamiar to zrobić czy nie? Naprawdę masz zamiar to zrobić czy nie?
Dlaczego nie znasz mojego płonącego serca? Dlaczego nie znasz mojego serca?
Masz zamiar chwycić i puścić? Masz zamiar chwycić mnie i puścić?
Jeśli będziesz to dalej robił, mogę płakać
Jeśli będziesz to dalej robił, mogę płakać

Mocno uszczypnęłam się w policzek
Auć, to boli - to nie jest sen
Jesteś wypełniony tajemnicami, a ja chcę wiedzieć
Powiedz mi dziecinko, chcę kraść spojrzenia na ciebie

Jestem zaskoczona, kiedy cię widzę
Moje ciało zamiera
Pojawiasz się i migocze w moich snach dziecinko
Dryń dryń! Czas się skończył!
Kocham cię chłopcze, och!

#

Zakrywam oczy, ale jesteś jak ping pong
Głośno przy mnie dzwonisz jak dong dong
Kiedy tylko cię widzę, dostaję czkawki
Zakochałam się w tobie, bingo
Kapię, kiedy się roztapiam, nie wiem, nie wiem
Nie ma czasu, chodź do mnie
Zacznij tą magiczną godzinę, licz ze mną
Masz zamiar to zrobić czy nie? - być albo nie być chłopcze

#

Masz zamiar to zrobić czy nie?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...