Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 21 listopada 2012

Lee Jung - Have you fallen in love 2012


Lee Jung - Czy zakochałeś się

Udaję, że nie
Jakbym nie wiedział
Chcę pokazać ci całe swoje serce
Ale czuję jakby wciąż było za wcześnie

Tylko ty nie wiesz
Do końca nie mogę nic powiedzieć
Z powodu takich myśli to tak bardzo boli
Dlatego pozostaję tylko przyjacielem

#Ty, czy się zakochałeś
Miłość przy której nie możesz zachowywać się jakby bolała kiedy boli
Zawsze cię kochając
Wciąż nie wiesz
Dlaczego płaczę

Czas szybko mija
Spotkałaś innego mężczyznę
Wyrzucam swoją miłość, o której nie powiedziałem słowa
I pozostaję jako stary przyjaciel

#

Cierpię
Ale ty ciągle mnie pytasz czy coś się stało
Wciąż mnie pytasz
Musiałem skłamać, co zrobiłem
Chciałbym, żeby twoje serce było przy mnie

#

Moja miłość cała jest dla ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...