Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 20 listopada 2012

Juniel - Bad man 2012


Juniel - Zły człowiek

Unikałam swoich bliskich przyjaciół i patrzyłam tylko na ciebie
Pierwszy raz nauczyłam się gotować i tylko czekałam na ciebie
Jesteś taki podły, jesteś taki zły
Zrobiłam wszystko, czego chciałeś
Cały dzień płakałam, a potem się śmiałam jak szalona osoba
Czy ty też chciałeś, żeby taka była?

#Nigdy więcej nie kochaj
Ponieważ jesteś taką złą osobą
Za cenę opuszczenia mnie, nigdy nie bądź szczęśliwy
Dziecinko nie lubię cię, nie lubię cię
Nawet jeśli do mnie wrócisz, nie chcę cię
Dziecinko nie lubię cię, nie lubię cię
Nawet jeśli do mnie wrócisz, nie chcę cię

Jesteś taki podły, jesteś taki zły

Jak to może tak bardzo bolesne, kiedy nie ma blizn?
Jak to może tak bardzo boleć, jakbym złapała paskudne przeziębienie
Jesteś taki podły, jesteś taki zły
Czy moja niewinna miłość była dla ciebie taka zabawna?
Cały dzień przeklinam cię i nienawidzę cię, jakbym o tobie zapomniała
Ale im więcej tak robię, tym bardziej płyną łzy

#

Słodkie, słodkie - nawet słodkie miłosne szepty
Nie wiedziałam, że wszystkie były kłamstwem
Ciągle byłam młoda, więc wierzyłam we wszystko co mi powiedziałeś
I tak bardzo tego żałuję
Jesteś taki podły, jesteś taki zły
Czy łzy są ostatnią częścią miłości, której mnie nauczyłeś?

Chcę spotkać kogoś lepszego od ciebie
I codziennie się uśmiechać
Przyglądaj się szczęśliwej mnie z daleka
Dziecinko nie lubię cię, nie lubię cię
Nawet jeśli do mnie wrócisz, nie chcę cię
Dziecinko nie lubię cię, nie lubię cię
Nawet jeśli do mnie wrócisz, nie chcę cię

Nawet jeśli do mnie wrócisz, nie chcę cię

Jesteś taką podłą osobą, jesteś taką złą osobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...