Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 19 listopada 2012

Kim Sungkyu - 60 seconds 2012


Kim Sungkyu - 60 sekund

Szedłem, potem się zatrzymałem i rozejrzałem dookoła - wtedy spotkały się nasze spojrzenia
Szybko odwróciłem głowę i zagapiłem się na moje stopy - wtedy powoli podniosłem wzrok

Moje oczy się rozszerzyły, moje usta powoli otworzyły
Moje serce dzwoni mi w uszach

60 sekund jest wystarczające dla tej historii
Weszłaś do mojego serca
Nie mam wątpliwości, że porwałaś mnie w tym nie tak krótkim czasie
Taką jesteś osobą, historia, która jest dla mnie wystarczająca
Nie potrzebuję powodu
Sprawiłaś, że moje serce zatrzepotało i sprawiłaś, że cię odnalazłem - ten pierwszy raz

Twój głos staje się wzburzony i powoli wzbierają się łzy i przelewają się
Przez chwilę tulę cię w swoich ramionach i powoli cie wypuszczam

Moje oczy stają się bez wyrazu i moje usta tracą wszystkie słowa
Moje serce zatrzymuje się na dźwięk twojego westchnienia

60 sekund jest wystarczające dla tej historii
Zniknęłaś z mojego życia
Nie zatrzymałem cię, widziałem twoje serce w tym nie tak krótkim czasie
Taką jesteś osobą, historia, która jest dla mnie wystarczająca
Twoja wiadomość została wyraźnie przekazana
Powiedziałaś, że cierpiałaś i pozwoliłem ci odejść - ten ostatni raz

(Moje dwie różne historie) Było gorący (historia) i zimny czas (z tobą)
Obydwa to wspomnienia, które mi dałaś
(Moje dwie różne historie) Inna ty w tym samym czasie
Wspomnienia dwóch dni

60 sekund jest wystarczające dla tej historii
Weszłaś do mojego serca
Nie mam wątpliwości, że porwałaś mnie w tym nie tak krótkim czasie
Taką jesteś osobą, historia, która jest dla mnie wystarczająca
Zniknęłaś z mojego życia
Ale nie zatrzymałem cię, widziałem twoje serce w tym nie tak krótkim czasie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...