Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 18 listopada 2012

LED Apple - Let the wind blow 2012


LED Apple - Niech zawieje wiatr

Życzliwa osoba
Ta cenna osoba
Chuda osoba, która wydaje się, że się złamie kiedy ją przytulę

Odeszła bez słowa pożegnania
Kiedy nawet nie myślałem o mówieniu żegnaj

Niebiosa też są smutne i pada deszcz
Z moich oczu płyną łzy

Wietrze, proszę wiej
Do miejsca, gdzie jest moja ukochana
Żeby moje płonące serce mogło zostać powiedziane
Żeby mogła odnaleźć mnie dzięki mojemu zapachowi, wiej wietrze
Wietrze, proszę wiej
Gdzie jest moja ukochana?

Błąkam się po ulicach jakbym był szalony
Trzymam się osób, które wyglądają jak ty

Jeśli żyjemy pod tym samym niebem
Prawdopodobnie spotkamy się pewnego dnia

Wietrze, proszę wiej
Do miejsca, gdzie jest moja ukochana
Żeby moje płonące serce mogło zostać powiedziane
Wietrze, proszę wiej
Gdzie jest moja ukochana?
Żeby mogła odnaleźć mnie dzięki mojemu zapachowi, wiej wietrze

W tym deszczu, szybko do ciebie biegnę, zawołaj mnie
Ty, która odeszłaś, jesteś taka zła
Ale dlaczego co noc pojawiasz się w moich snach?
Dlaczego sprawiasz, że tak wariuję?
Każdego dnia kręcę się w kółko, gonię i gonię samego siebie
Moja miłość jest bolesna

Wietrze, proszę wiej
Gdzie jest moja ukochana?
Żeby mogła odnaleźć mnie dzięki mojemu zapachowi, wiej wietrze
Żeby mogła odnaleźć mnie dzięki mojemu zapachowi, wiej wietrze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...