Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 listopada 2012

Kim Soo Hyun - Another way 2012 (The moon That Embraces The Sun OST)


Kim Soo Hyun - Inna droga

Po długim poprzednim dniu, dzisiaj
Jeszcze jedna rzecz, która mnie budzi
Moje kiedyś uwięzione serce teraz cię pragnie

Czasami jestem naznaczony trudnościami
Ale ty bez słów się do mnie uśmiechasz
Na tym szalonym świecie, ty tam jesteś

W tej chwili, kiedy stoję na innej ścieżce
Rytm mojego serca dzwoni i alarmuje mnie, że będę z tobą
W tobie

Podarunek, który dałaś mi swoimi dłońmi
Ostrożnie go przechowuję razem ze wspomnieniami twoich łez
Życzenia, które wypowiedzieliśmy pozostają w moich snach

Czasami z powodu twoich słów, które próbowały ukryć trudności
Bez końca cierpiałem
Ale otwieram oczy i obiecuję sobie z nadzieją

W tej chwili, kiedy stoję na innej ścieżce
Krzyczę, że będę z tobą
Ale moja przyszłość jest nieznana

Dni na które czekałem i czekałem
I krok za krokiem, który postawiłem w moim świecie
Z powodem, że żyłem

Moje wspomnienia są naznaczone bezsensownym tęsknym przywiązaniem
Ale nawet jeśli żyję tylko dzisiaj
W wyczekiwanym czasie, ty tam jesteś

W chwili, kiedy stoję przed inną ścianą
Rytm mojego serca dzwoni i mówi, że przez nią przeskoczę
Z tą melodią

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...