Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 listopada 2012

Ailee - Love note 2012 (Full House Take 2 OST)


Ailee - Miłosna wiadomość

Cały dzień ciągle mam gorączkę
Nie wiem dlaczego taka jestem
Kiedy się do mnie uśmiechasz
Kiedy koło mnie przechodzisz

Moje serce ciągle bije
Nie wiem, cieszę się
Myślę, że troszkę wiem, troszkę
Miłość miłość, nazywam to miłością

#To pierwsze uczucie miłości
Staję się szczęśliwa, moje serce drży
Każda rzecz czyni mnie słodszą
Latam na niebie

##Po prostu się zakochałam
Uśmiecham się i uśmiecham
Moja miłość, przyszła moja miłość
Jak sen, miękko do mnie przychodzi
Jesteśmy zakochani

Światło słoneczne jest takie ciepłe
Nie wiem, cała jestem w uśmiechach
Teraz, teraz myślę, że wiem
Miłość miłość, nazywam to miłością

#
##

Miłość miłość przyszła
Jak sen, chodź, przytul mnie
Och moja miłości, chcę trzymać twoją dłoń
Widzę tylko ciebie

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...