Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 2 listopada 2012

Kim Jong Kook - Men are all like that 2012

MV obejrzałam tylko ze względu na Song Joong Ki, bo niestety z przykrością stwierdzam, że głos Kim Jong Kook'a mi się nie podoba.


Kim Jong Koon - Wszyscy mężczyźni są tacy

#Wszyscy mężczyźni są tacy, nie jestem wcale inny
Na początku cię ceniłem, ale potem odleciałem
Wszyscy mężczyźni są tacy, nie jestem wcale wyjątkowy
Miałem całe twoje serce, ale potem odleciałem
Wszyscy mężczyźni są tacy

Wydawało się, że nigdy nie chwycę twojego serca
Ale po troszeczku twoje serce zaczęło wpadać w moje ręce
Teraz czuję się obciążony, kiedy mówisz, że nie możesz beze mnie żyć

Kiedyś nie spałem cała noc, martwiąc się, że twoje serce się zmieni
Kiedy otwierałem oczy, dzwoniłem do ciebie, żeby upewnić się co do twojego głosu
Kiedyś miałem nadzieję, że ta chwila będzie trwać wiecznie

#

Kiedyś patrzyłem na ciebie dziesięć minut
Mocno trzymałem twoją dłoń, bojąc się, że mogę cię stracić, jeśli ją puszczę
Kiedyś smuciłem się, kiedy się żegnaliśmy, więc wiele razy się odwracałem

Teraz idę przed tobą
Kiedy rozmawiamy, nie patrzę ci w oczy
Ale to nie dlatego, że cię nie kocham

#

Wszystkie kobiety są takie, nie jesteś wcale inna
Znałaś moje serce, ale miałaś nadzieję, że wrócę
Wszystkie kobiety są takie, nie jesteś wale wyjątkowa
Wiedziałaś, że nie, ale miałaś nadzieję, że będzie twoim ostatnim
Wszystkie kobiety są takie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...