Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 7 listopada 2012

D-Unit - Luv me 2012


D-Unit - Kochaj mnie

Nie musisz przestawać
Wyjmij ukryte historie z wnętrza drżącego serca
Dzisiaj wieczorem chłopcze
Twoje ciało mówi mi przed twoimi ustami
Kiedy moje oczy kierują się w twoją stronę
Dowiesz się o mnie

Pociągnij swoje serce w moją stronę
Ty i ja przyciągamy się/podobamy się sobie

Podejdź odrobinę bliżej
Teraz popatrz na mnie
Będziesz mnie kochał
Będziesz mnie kochał
Do punktu, w którym nie będziesz mógł nawet zrozumieć samego siebie

Będziesz mnie lubił
Będę dla ciebie jedyna
Musisz tylko do mnie przyjść
Musisz mnie kochać
Kochaj mnie kochaj mnie
Kochaj mnie, musisz mnie kochać
Kochaj mnie kochaj mnie
Znowu zaczynam grę w dwadzieścia pytań
W moich oczach dobrze dzisiaj wyglądasz

Zmieniłam się tak jak chciałeś

Znowu przed tobą stoję
Nie dbam o to, kto jest przy tobie, kochaj mnie
Będziesz mnie kochać
Będziesz mnie kochać
Do punktu, w którym nie będziesz mógł nawet zrozumieć samego siebie

Będziesz mnie lubił
Będę dla ciebie jedyna
Musisz tylko do mnie przyjść
Musisz mnie kochać
Kochaj mnie kochaj mnie
Kochaj mnie, musisz mnie kochać
Kochaj mnie kochaj mnie
Wiem wszystko od jednego do dziesięciu
Daj mi swoje oczy

Do tej pory cię obserwowałam
Nie mogłam już tego dusić w sobie
Nikt nie może mnie zatrzymać

Będziesz mnie kochać
Będziesz znać tylko mnie
Nawet jeśli niczego nie można teraz cofnąć

Będziesz mnie lubić
Będę dla ciebie jedyna
Dopóki poranne słońce nie stanie się nocą
Musisz mnie kochać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...