Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 6 listopada 2012

Noel - Things that I couldn't say 2012


Noel - Rzeczy, których nie mogłem powiedzieć

Kiedy tak jak dzisiaj wieje zimny wiatr
Myślę o tej osobie
Nawet trudności i ból wyczuwają pogodę
Pozostają tylko dobre wspomnienia

Kiedy o zachodzie słońca patrzę na rzekę Han
Myślę o tej osobie
Muszę o niej zapomnieć, muszę
Muszę pozwolić jej odejść

#Poznać kogo dobrego i uśmiechać się
Zapomnieć o tym jak nie potrafiłem cię dobrze traktować i o moich żałosnych wspomnieniach
Wspomnienia ciężkich dni, wspomnienia szczęśliwych dni
Dziękuję i przepraszam

W drodze do domu kołysałem się w przód i w tył
Dużo płakałem
Kiedy patrzyłem w niebieskie posiniaczone niebo
Miejsce głęboko wewnątrz mnie tez było posiniaczone

Kiedy patrzę przez okno na zachód słońca
Dni, kiedy całą noc cię rysowałem
Podążają za tym przelatującym wiatrem
Teraz mam zamiar pozwolić ci odejść

#

Przez ten cały czas
Byłem taki szczęśliwy i dużo się kłóciliśmy, ale
Kiedy patrzę wstecz, pozostają tylko cenne wspomnienia
Więc próbuję tak ci powiedzieć
Słowa, które były wewnątrz mojego serca
Słowa, których nie mogłem ci powiedzieć, ponieważ moje serce było za małe

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...