Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 16 listopada 2012

Park Jin Young - Falling 2012 (Dream High 2 OST)


Park Jin Young - Spadać

Myślę, że się zakochałem
Moje serce wali za każdym razem, kiedy cię widzę
Od jakiegoś czasu, moje serce ma gorączkę
Ale teraz to powoli zaczyna boleć

Nie wiesz co czuję
Więc dzisiaj znowu uśmiechasz się, kiedy do mnie się zbliżasz
Ale ja nie mogę nic do ciebie powiedzieć, więc
Tylko się na ciebie patrzę

#Zakochuję się z upływem czasu
Zakochuję się - moje uczucia rosną
Nawet bez ciebie, cały dzień myślę o tobie
Tutaj - co powinienem zrobić?

W twoich oczach, które na mnie patrzą
Nie ma uczuć takich jak moje
Bez końca połykam i połykam słowa, które się piętrzą
I im bardziej to robię, tym większe stają się moje uczucia

#

Nie sądzę, że mogę tak żyć
Z upływem czasu to staje się trudniejsze
Więc jeśli moje serce do ciebie sięga
Mam nadzieję, że twoje też się nie zmieni

#

angielskie tłumaczenie cHrIstIna_YY 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...