Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 27 listopada 2012

Boom feat. Genius Tiger, narr. by Yewon – Beautiful 2012


Boon feat. Genius Tiger, narracja Yewon - Piękna

#Dzisiaj znowu, wyjąłem cię ze swoich wspomnień i patrzyłem na ciebie jak głupiec
To było typowe zerwanie, ale nie mogę cię wymazać

Jak się ostatnio masz? Ja, dobrze, nie zmieniłem się, po prostu żyję
Ponieważ jestem zapracowany, wszystko tak szybko mija
W dni, kiedy moja praca jak zawsze się powtarza, moje serce staje się otępiałe
Z twojego powodu, moja hałaśliwa głowa stała się cicha
Ale oczywiście czasami o tobie myślę
Byłaś piękna, chociaż tak bardzo się kłóciliśmy, że się miałaś tego dość
Byłaś naprawdę piękna - teraz czasami jestem smutny, że nie ma cię przy mnie
Pamiętasz nasz romans, który wydawał się być ekstrawagancją? Ty i ja na początku...

#

Nie ważne jak bardzo próbuję cię zapomnieć, tęsknię za tobą

Twoje ślady ciągle ze mną pozostają - gdziekolwiek pójdę, ciągle udaje, że to nic takiego
I ponieważ nie ma tak wielu pięknych rzeczy, które dzieją się na świecie
Próbuję nie marnować energii, mówiąc o bezsensownych rzeczach z przeszłości
To czego teraz potrzebowałem
Ponieważ robienie to samemu będzie dla mnie tylko stratą, a to nie tak, że tobie będzie zależeć
Ponieważ tak jak już wiem, teraz między nami jest koniec
Kiedy nadchodzi dla mnie czas, żeby naturalnie popatrzeć gdzieś indziej, dlaczego nie mogę się obudzić?

#

Kiedy spotykam się z przyjaciółmi, kiedy idę pić, kiedy się uśmiecham, kiedy płaczę, kiedy krzyczę
Nie mogę cię zapomnieć, więc co zrobię?

Tak bardzo za tobą tęsknię, tak bardzo za tobą tęsknię
Tak bardzo chcę cię zapomnieć, tak bardzo chcę cię zapomnieć
Tak bardzo chcę cię zapomnieć, tak bardzo chcę cię zapomnieć
Tak bardzo za tobą tęsknię, tak bardzo za tobą tęsknię

Twoje białe ręce, które trzymały moje, twoje usta, na których pojawiał się uroczy uśmiech
Twoje słodkie nucenie, twoja spódnica, która przypominała mi o wiośnie

Twoje długie, pachnące włosy, twoje oczy, które na mnie patrzyły
Wszystko było piękne, byłaś piękniejsza niż ktokolwiek inny

Z powodu słów "kocham cię" ja wciąż...

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...