Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 6 października 2012

Zico - Sam 2012


Zico - Zazdrość
sam (saem) oznacza po koreańsku zazdrość

(Z-I-CO)

(Nie jesteś zazdrosny?)

Wydaje się, że nie wiem, prawda?
Już wszystko wiem, twoje prawdziwe uczucia
Światło na które tak ciężko pracowałeś
Jest przykryte moim cieniem, eksploduje kompleks niższości

Po prostu powiedz, że jesteś zazdrosny, poklepię cię
Jeśli Zico jest liderem to ty grasz tylko rolę ucznia
Jeśli ci się to nie podoba, to bądź statystą, to uczucie, które dobrze się trawi
Jestem włosami reggae, predatorem*, ty jesteś obcym*

Czyż to nie jest ciężkie, moja wzrastająca presja
Jestem zięciem wszystkich! Wszyscy są boleśnie zazdrośni
Tylko dzięki jednej składance sprawiam, że ziemia się trzęsie
Przychodzi noc, wszyscy o tym mówią

To nie jest fikcja, czyste samochwalstwo
Próbuj do mnie wyrównać
Założę się, ze umierasz, jest szybciej po protu to przyznać
Nadchodzi gwiazda rapu, oczyśćcie drogę (bip bip honk honk)

(Nie jesteś zazdrosny?)

W wieku 19 lat jestem głównym producentem
Jestem dumny tylko z mojego rapu, nie zachowuję się haniebnie
Po skończeniu morderczego grafiku od razu z powrotem do studia

Twoje otoczenie jest milczące, moje otoczenie jest hałaśliwe
"Kto jest władcą?"

Nie czujesz w środku zgorzknienia?

Markujesz kaszel udając, że nie jesteś zdenerwowany
Wzdychasz i prychasz, skaczesz w górę i do dołu, żeby mnie zwyciężyć

Ale to jest dalekie od końca jak Drizzy**

Czyż nie jestem nienawistny? Więc wymyślasz paskudne komentarze
Używasz tego co masz, żeby mnie zbagatelizować
Fi*cie, doprowadzasz do konfrontacji przez rap taką metodą i uciążliwym zachowaniem?
Naprawdę wybucham śmiechem

Z jednej strony jestem zmęczony
Wewnątrz zaciekawienia, które jest gorętsze niż tropikalna noc
Nie wiem, gdzie powinienem być
"Frustracja jest zakazana"
Będzie dobrze będzie w porządku

(Jesteś zmęczony i znużony? Obudź się)

*wprawdzie słowo predator tłumaczy się jako drapieżca, ale przypuszczam, że mamy tuatj to do czynienia z nawiązaniem do filmu Predator kontra Obcy, w którym to Predator wychodzi zwycięsko z pojedynku
**prawdopodobnie nawiązanie do rapera Drizzy Drake i jego składanki So far gone

angielskie tłumaczenie www.blockbintl.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...