Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 8 października 2012

SPICA - Painkiller 2012 tłumaczenie


SPICA - Środek przeciwbólowy 

(Posłuchaj) Dzisiaj znów nie mogę zasnąć, więc po prostu leżę w łóżku
Przewracam się i kręcę potem wstaję (Znasz mnie, yeah znasz mnie) 
Nie mogę cię jeszcze zapomnieć bo myślę o tobie, który odszedłeś po płaczu i śmiechu 

Zastanawiam się czy poczuję się lepiej jeśli cię zobaczę
Więc wyciągam cię z dna mojej szuflady 
(Znasz mnie, yeah znasz mnie) 
Czy w przeciwieństwie do mnie jesteś szczęśliwy? Pytam o to aż moje serce staje się obolałe

# Jak bardzo cię nienawidzę, tak bardzo za tobą tęsknię (to niewiarygodne) 
Moje wyczerpane serce mówi mi, że potrzebuję tylko ciebie (to niewiarygodne) 
(Środek) przeciwbólowy, przeciwbólowy, przeciwbólowy, (środek) przeciwbólowy, przeciwbólowy, przeciwbólowy 
(Środek) przeciwbólowy, przeciwbólowy, przeciwbólowy, (środek) przeciwbólowy

Rozpadam się z powodu powtarzających się dni, nawet ja zaczynam się bać 
Myślę, że o to chodzi w zerwaniu
(Znasz mnie, yeah znasz mnie)
Moje serce, które jest tak bardzo rozbite i posiniaczone tak bardzo boli
Zaczynam płakać i znów cię szukać 

Na prawdę się boję, że będę tylko ciebie pamiętała na zawsze 
(Znasz mnie, yeah znasz mnie)
Jestem w tym za głęboko, że nie mogę o tobie zapomnieć 
Zaczynam płakać i pomału zaczynam wariować 

#Powtórzenie 

Próbuję cię wymazać, ale chwile które mieliśmy
Wszystkie są dla mnie zbyt wyjątkowe (bardzo wyjątkowe, są bardzo wyjątkowe) 
Próbuję pozwolić temu wszystkiemu odejść, próbuję to wszystko przejść, ale 
Nie potrafię być taka jak ty, nawet jeśli próbuję, nie mogę pozwolić temu odejść 

Jak bardzo cię nienawidzę, tak bardzo za tobą tęsknię (potrzebuję cię) (to niewiarygodne) 
Moje wyczerpane serce mówi mi, że potrzebuję tylko ciebie (to niewiarygodne)
(Środek) przeciwbólowy, przeciwbólowy, przeciwbólowy (potrzebuję cię) (środek) przeciwbólowy, przeciwbólowy, przeciwbólowy (potrzebuję cię)
(Środek) przeciwbólowy, przeciwbólowy, przeciwbólowy, (środek) przeciwbólowy
angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...