Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 października 2012

BIGSTAR - New person/Someone new 2012 tłumaczenie


BIGSTAR - Nowa osoba/Ktoś nowy

Nie chcę płakać, chcę ci powiedzieć to, czego nie mogłem do tej pory
Stałem przed tobą bezmyślnie jak głupiec
I powiedziałem, że pozwolę ci odejść jak wyluzowany facet i odwróciłem się, ale
Jesteś jedynym co we mnie pozostaje
Jesteś moją miłością i nie mogę pozwolić ci odejść

Yeah, byłem głupcem, który tak pozwolił ci odejść
Wciąż jestem facetem, który zna tylko ciebie
Z powodu myśli o tobie znowu zaczynają tryskać łzy
Ostatniej nocy znowu widziałem cię jasno uśmiechniętą w moich snach

#Poznałem kogoś nowego, ponieważ byłem spragniony miłości
Nie jesteś jesteś jedynym gorącym strzałem, ja też nim jestem
Chciałem zapomnieć osobę taką jak ty
Poznałem kogoś nowego, ponieważ czułem jakbym miał umrzeć
Ale co to? Coś jest nie tak
Nie mogę cię wymazać - pewnie to nie jest to

Minął długi czas
Tylko zamknąłem i otworzyłem oczy
Ale tak wiele nie mogłem dla ciebie zrobić, więc jestem wypełniony żalem
Ty i ja, dużo kłóciliśmy się
Ty i ja, dużo płakaliśmy
Co wtedy zrobiliśmy? Tylko głęboko wzdycham

Tylko w przelatującym wietrze czuję jej zapach (tak żałośnie)
Dlaczego nie mogę cię wymazać? (jak głupiec)
Ciągle nie mogę wyrzucić czy wymazać podartych zdjęć
Pewnie zasnę, pijany tęsknotą (znowu dzisiaj)

#

W tym pustym pokoju, który opuściłaś
Ciągle widzę nasze zdjęcia, które tylko pozostały
Pewnie możemy się znowu zobaczyć
W porządku, jeśli nie teraz
Nie myśl, że to jest koniec
Będę tutaj stał

#
angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...