Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 26 października 2012

Supernova - Stupid love 2012


Supernova - Głupia miłość

Yaeh, znowu zaczynamy
Weź głęboki oddech
Bo ten jest naprawdę trudny
Brave Sound*

Gdzie jesteś i co robisz?
Denerwuję się, będąc znowu sam
Czym jesteś tak zajęta, że mnie unikasz
Gdzie jesteś, gdzie idziesz, co robisz przez całą noc?

#Przestań być bojaźliwa i udawać, że robisz coś innego
Zaczynam się wściekać - przestań natychmiast mówić coś innego
Osoba stojąca teraz przed tobą to ja
Mam dość twoich kłamstw (tutaj się kończą)

##Tylko sprawdzałem (sprawdzałem sprawdzałem)
Ponieważ tak bardzo cię lubię (sprawdzałem sprawdzałem)
Tylko sprawdzałem (sprawdzałem sprawdzałem)
Ostrożnie, bez niczyjej wiedzy

###Głupia miłość - jestem głupcem
Głupia miłość - to przez ciebie
Głupia miłość - jestem głupcem
Nie mogłem ci zaufać, wiec cię sprawdzałem

Kochasz mnie tak jak ja ciebie? (chcę wiedzieć)
Czy tak jak ja chwalisz się mną gdziekolwiek pójdziesz? (chcę wiedzieć)
Z upływem czasu moja miłość do ciebie rośnie
Im bardziej rośnie, tym bardziej wątpię
Co noc chcę sprawdzać twoją miłość

#
##
###

Przepraszam dziecinko (wiesz, że cię kocham kocham)
Przepraszam dziecinko (wiesz, że cię kocham kocham)
Przepraszam dziecinko, przepraszam dziecinko (nie chciałem tego)

Dziewczyno przestań łamać mi serce
Nie mogę przestać cię kochać dziewczyno
Dziewczyno przestań łamać mi serce
Tylko moje serce cierpi

##
###

*koreańska firma producencka, więcej na wikipedii

angielskie tłumaczenie pop!gasa

2 komentarze:

  1. Super blog *-*
    Będę wpadała częściej ^^
    Zapisuję się do obserwatorów.

    Zapraszam do mnie: http://my-feelingsx.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tłumaczenie < 3

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...