Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 października 2012

Bobby Kim & Gilme - While we can love 2011 tłumaczenie (Spy Myung Wol OST)


Bobby Kimm & Gilme - Kiedy jeszcze możemy kochać

Dobrze jest mieć w pobliżu siebie mojego bliskiego przyjaciela
Ale ciężko przetrwać tylko z przyjaciółmi
Potrzebuję tej jednej osoby, która nie może być nikim innym
Ta jedna osoba, którą mogę nazwać moją miłością
Potrzebuję cię, podejdź bliżej do mnie
Wyruszmy razem w długoletnią podróż
Słyszysz mnie, czujesz mnie?
Ale kochajmy jak w ostatnim dniu, który mamy, dopóki jeszcze możemy

Jestem najbliższy sobie, kiedy jestem z tobą
Dziękuję za to, że sprawiłaś, iż jestem szczery względem siebie
Ta jedna osoba, która będzie przy mnie w tym męczącym i skomplikowanym świecie
Nie zranię cię, więc nie myśl dwa razy
Będą dni, kiedy będziesz chciała płakać, ale
Pragniesz mnie, kochasz mnie?
Nie zmieniaj swojego serca
Kochajmy się jakbyśmy nie mieli nigdy więcej się spotkać, kiedy jeszcze możemy
Kochajmy jak w ostatnim dniu, który mamy, dopóki jeszcze możemy

Rozłóż swoje skrzydła w moich ramionach
Żebyś mógł czuć moją miłość
Kochajmy się kiedy jeszcze możemy
Kochajmy się kiedy jeszcze możemy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...