Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 3 października 2012

SHINee - Dazzling girl 2012


SHINee - Olśniewająca dziewczyna

Deszczowy dzień, kiedy opuściłem głowę i wszedłem
Twój przyzywający głos, który mnie obudził
Nieoczekiwanie jak tęcza na niebie
Uśmiechałaś się

Co to za uczucie? Bez żadnego ostrzeżenia
Od chwili, kiedy cię spotkałem
Jakoś stało się to raczej kłopotliwe
W każdym razie, to już tak się potoczyło

#Olśniewająca dziewczyna, olśniewająca miłość
To jest ta miłość
Olśniewająca dziewczyna, olśniewająca miłość
To jest ta miłość

##Dlaczego jesteś taką pięknością
Dlaczego jesteś taką ślicznotką
Dlaczego jesteś taka ładna
Dlaczego jesteś taka urocza

Dzień, kiedy nie byliśmy się w stanie zobaczyć, deszczowy dzień
Jeśli cię naszkicuję, taki szczęśliwy
Zawsze nucę melodię
Mam nadzieję, że to do ciebie dojdzie

To uczucie znowu się pojawia
Takie silne, ze nikt nie może go zatrzymać
Co mam zrobić, gdy jestem tchórzliwy i zmartwiony?
W każdym razie, to już tak się potoczyło

#

Uwodzicielskie spojrzenie, wyluzowane
Nie mogę sobie pozwolić na to, by ledwie za tobą podążać
Zgadza się, daj mi daj mi daj mi
Ty ty, zakochuję się w tobie, teraz
My, szalony od chwili, kiedy się w tobie zakochałem
Wezmę cię, stań się moja dziecinko!
Zgadza się, skoro należę tylko do ciebie
Bom bom bom pow
Na przykład daleko, gdzie nikt nie wie
Twój świat i mój świat
Poszukajmy go, chodźmy

#
##

Dlaczego jestem taki szczęśliwy
Dlaczego świat stał się taki wspaniały

angielskie tłumaczenie vanessa chum

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...