Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 3 października 2012

EXID - Every night 2012 tłumaczenie


EXID - Każda noc

Słodkimi słowami mówisz mi, żeby wyjść, bo się sam nudzisz
Ale wiem, że chcesz mnie przytulić i chcesz być dzisiaj razem
Wiem, że to booty call*  - mówisz, że za mną tęsknisz kiedy tylko zrobi się późno w nocy
Te słowa znowu mnie roztapiają, więc odbieram ten telefon

Za każdym razem czuję twoją miłość i pocałunek och dziecinko
Zawsze myślę, że dzisiaj to jest ostatni raz, ale to nie jest takie łatwe
Za każdym razem, tak jak zawsze robiłam
Moje serce zawsze staje się słabsze z powodu twojego telefonu

#Dni, które razem spędziliśmy, dni, w które razem się śmialiśmy, wszystkie je zapomniałam
Dlaczego znowu próbujesz mną wstrząsnąć i sprawiasz, że mój telefon dzwoni całą noc

Przestań - dzwoni dzwonek i słyszę znajomy głos
Mrużę zaspane oczy, wstaję i znowu wzdycham

W tym czasie zawsze powinnam być Kopciuszkiem
Coś się stanie z powodu mojego zagubionego szklanego pantofelka
Nasz związek jest jak strome schody
Więc nie wiem jak zejść na dół

Za każdym razem czuję twoją miłość i pocałunek och dziecinko och dziecinko
Chociaż to robisz, mam się dobrze, nie jestem już smutna
Za każdym razem, tak jak zawsze robiłam
Już dużo minęło odkąd wyrzuciłam naszą przeszłą miłość

#

Nieustanne dzwonienie telefonu zmieniło tą całą sytuację
Tak bardzo tego nienawidzę, ale co mogę zrobić?
Jak mogę zapomnieć, kiedy w moich oczach ciągle jesteś taki drogi?
Teraz nie mogę bez ciebie żyć, proszę wciąż mnie bierz i wstrząsaj mną
Nie mogę bez ciebie żyć, tak, nie mogę bez ciebie żyć

#

Dni, które razem spędziliśmy (dni, które razem spędziliśmy przez ten cały czas)
Dni, w które razem się śmialiśmy (teraz ta długa rozmowa telefoniczna powinna się skończyć)
Dni, które minęliśmy (długi czas naszych przeszłych dni)
Telefon nie przestał dzwonić przez całą noc

*booty call - slangowe określenie na rozmowę, w której umawia się z kimś na spędzenie razem nocy (przespanie się ze sobą)

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...