Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 października 2012

Ryeowook - If you love me more 2011 tłumaczenie (Spy Myung Wol OST)


Ryeowook - Jeśli bardziej mnie kochasz

Gdziekolwiek jestem myślę o tobie
Cokolwiek robię myślę o tobie
Twój zapach przywiewa do mnie
Kiedy bezmyślnie idę i spotykam cię
Moje usta twardnieją

Nikt nikt nikt nie zna tych słów
Dzień za dniem, dzień za dniem nie mogę powiedzieć tych słów
Kocham cię kocham cię
Bardziej niż kogokolwiek kogo znam

#Osoba, za którą zawsze tęsknię
Tą osobą jesteś ty
Ale te smutne szepty mogą być słyszane tylko przez ciebie
Jeśli kocham cię i kocham cię bardziej

Z każdym przelotnym spojrzeniem
Z każdym przelotnym dotykiem
Moje wolne serce skacze na początek/żeby zacząć
Kiedy na mnie nie patrzysz
Kiedy się do mnie nie odzywasz
Moje serce staje się ciężkie

Ale jednak, ale jednak, ale jednak się śmieję
I wtedy, i wtedy pojawiają się łzy
Kocham cię, kocham cię
Bardziej niż kogokolwiek kogo znam

#

Dzień, w którym poznasz moje serce
Zastanawiam się czy wtedy też powiesz, że mnie kochasz
Jeszcze trochę poczekam dopóki do mnie nie przyjdziesz

Osoba, która zawsze jest samotna
Tą osobą jestem ja
Chociaż stoję dzisiaj za tobą
Zastanawiam się czy jutro będę stać koło ciebie
Jeśli kocham cię i kocham cię bardziej

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...