Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 15 października 2012

Rumble Fish - Love 2012 tłumaczenie (Faith OST)


Rumble Fish - Miłość

#Miłości miłości nie opuszczaj mnie
Ponieważ to tak bardzo boli
Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą, tęsknię za tobą
Mogę po prostu umrzeć

Wieje zimny wiatr, ale gdzie ty jesteś?
Ja jestem tutaj
Moje łzy ciekną z padającym deszczem
Czy to jest dla nas pożegnanie?

Czy mogę żyć, jeśli powiem ci żegnaj?
Czy mogę wytrwać tą tęsknotę za tobą?

#

Czy staję się głupia w miłości?
Ponieważ patrzę tylko na ciebie

#

Nie będę płakać, chociaż to jest smutne
Wytrzymam to, chociaż to boli

Ale pamiętaj tylko jedno
Że cię kochałam

Nawet jeśli płynie czas i mnie zapomnisz
Poczekam na ciebie
To będzie śmiertelnie boleć i będzie bardzo ciężko, ale
Mam tylko ciebie

Kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...