Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 października 2012

Miss A - Lookin at each other 2010


Miss A - Patrząc na siebie nawzajem

Tylko idę, tylko przechodzę, nawet nie chciałam za tobą iść, tylko dalej idę
Dlaczego ciągle idziesz przede mną? Będę czuła się niezręcznie, jeśli stanę z tobą twarzą w twarz

#Upadam, twoja sylwetka widziana z tyłu tak dobrze wygląda
Rzucam okiem, twoja sylwetka widziana z przodu też dobrze wygląda
Sekretnie za tobą podążam, dalej idziemy i skręcasz
Spotkamy się, spotkamy się, nawet twoja sylwetka widziana z tyłu jest moim stylu, spotkamy się
Nasze oczy się spotykają, pospiesz się i spotkaj moje usta,
Oszalejesz jeśli zobaczysz mnie z przodu, więc pospiesz się i spotkaj

Nie wiedziałam, naprawdę nie widziałam, nie wiedziałem, że też mnie kusiłeś
Dlaczego ciągle idziesz przede mną? Będę czuła się niezręcznie, jeśli stanę z tobą twarzą w twarz

#

Spotkamy się nawet jeśli zawrócimy, spotkamy się, nawet jeśli odwrócę się w tą stronę
Nawet jeśli sto razy będziesz próbował mnie uniknąć, spotkamy się dokładnie sto razy
Nasze oczy się spotkamy i łapiemy połączenie, nasze usta spotkają się bez niezręczności
Nawet jeśli próbujesz mnie unikać, ty i ja dalej będziemy się spotykać

#

angielskie tłumaczenie Ultimate-Adora



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...