Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 października 2012

Miss A - Break it 2010


Miss A - Przestań

Jesteśmy M I S S A
Mamy zamiar przestać, przestać
Yeah Miss A, pozwól mi to złamać
Miss A przestać
Jesteśmy na to gotowe
Zejdź z parkietu
Miss A Miss A... panie Miss A

To nie jest zrzędzenie, bądźmy poważni. Co mam zrobić, jeśli będziesz dalej się tak zachowywał?
Czy powinniśmy się dalej spotykać? To skomplikowane. Nie zrobię tego sama, zatrzymaj się, kłamca
To frustrujące, wciąż tego nie wiesz? Przestań grać z moim sercem
Zdecyduj się. Dlaczego taki jesteś? Jeśli dalej tak będziesz robił, równie dobrze mogę cię zostawić

#Przestań, to jest to, zostawię cię i wszystko zapomnę, przestań, mam tego dość, idź poszukać kogoś innego
Przestań, teraz skończ z tym, skończyłam z tobą, przestań przestań przestań, poddaj się i wycofaj
Przestań, to koniec, odeszłam i wszystko zapomniałam, przestań, to takie frustrujące, znalazłam inną miłość
Przestań, teraz skończ z tym, skończyłam z tobą, przestań przestań przestań, poddaj się i wycofaj

Jak możesz być taki spokojny po wysłuchaniu tego? Jeśli dalej będziesz się tak zachowywał, nie wiesz, że to niedługo dla ciebie będzie koniec?
Nie boisz się, że nie dam ci kolejnej szansy? Nie zrobię tego sama, zatrzymaj się, kłamca

To frustrujące, wciąż tego nie wiesz? Przestań grać z moim sercem
Zdecyduj się. Dlaczego taki jesteś? Jeśli dalej tak będziesz robił, równie dobrze mogę cię zostawić

#

Przestań, nie chcę już nigdy więcej przez ciebie płakać. Skończmy to tutaj
Nawet jeśli wrócisz i będziesz płakał, nie będę się przejmować. Teraz wypadłeś

Pierwszy do mnie przyszedłeś i poruszyłeś moje serce, więc co to teraz jest?
Musisz z pewnością powiedzieć czy mnie kochasz czy nie albo jak w innym przypadku będę wiedzieć czy mogę dać ci moje serce
Brak pewności siebie czy godności, mam tego dość. To nie jest zabawne, zakończyłam to
Z nami kompletnie koniec i nie dostaniesz drugiej szansy, wiesz

#

angielskie tłumaczenie infotaip



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...