Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 października 2012

Miss A - Bad girl good girl 2010


Miss A - Zła dziewczyna dobra dziewczyna

Nie znasz mnie, nie znasz mnie
Nie znasz mnie, nie znasz mnie
Więc zamknij się chłopcze, więc zamknij się chłopcze
Więc zamknij się chłopcze, więc zamknij się chłopcze

Nie mogłeś nic powiedzieć mi w twarz
Ale za moimi plecami mogłeś mówić o mnie źle
Brak mi słów

Witaj witaj witaj, wydaje się, że pierwszy
Raz raz raz widzisz taką dziewczynę jak ja
Dlaczego mnie osądzasz? Może się mnie boisz?

#Na zewnątrz jestem złą dziewczyną, w środku jestem dobrą dziewczyną
Nawet nie znasz mnie tak dobrze
Patrzysz tylko na mnie widoczną na zewnątrz
Twoje spojrzenie jest dla mnie śmieszne, ponieważ widzisz mnie jako żałosną dziewczynę
Kiedy tańczę, jestem złą dziewczyną, kiedy kocham, jestem dobrą dziewczyną
Ale czy skończyłeś po tym jak się przyjrzałeś
Wskazujesz na mnie, a twoja hipokryzja jest dla mnie śmieszna

Taki ubrania, takie włosy
Dziewczyna, która tańczy taki rodzaj tańca jest oczywista
Ty jesteś bardziej oczywisty

Witaj witaj witaj, jeśli nie masz żadnej pewności siebie, idź
Do tyłu tyłu tyłu, musisz tylko się cofnąć
Dlaczego dalej jesteś głośny?
Czy wiesz, że twoje serce jest łatwo widoczne?

#

Szukam mężczyzny, który może sobie ze mną poradzić
Szukam prawdziwego mężczyzny
Nie takiego, który pozuje na prawdziwego tylko za pomocą swoich słów
Czy nie ma mężczyzny, który nie sprawi, że będę niespokojna?
Ponieważ wypełnia go pewność siebie
Więc mogę być sobą, więc mogę swobodnie obserwować go z daleka

#


Nie znasz mnie, nie znasz mnie
Nie znasz mnie, nie znasz mnie
Więc zamknij się chłopcze, więc zamknij się chłopcze
Więc zamknij się chłopcze, więc zamknij się, zamknij się

angielskie tłuamczenie Kimchi Hana & Hyuu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...