Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 10 października 2012

Lee Soo Young - Nice girl 2012 tłumaczenie (Nice guy OST)


Lee Soo Young - Miła dziewczyna

To boli
Im bardziej cię mam, tym bardziej uciekasz
Wiem
Wiem, że miłością wewnątrz ciebie nie jestem ja, ale co mam zrobić?

Twoje okrutne oczy zawsze są zimne
W twoich oczach, które wstrząsają mną tak bardzo jak pojawiające się łzy
Zawsze jest inna twarz
Nawet jeśli inni powiedzą, że jesteś złą osobą
Dla mnie zawsze jesteś moim mężczyzną

Nie
Nie mów, że ci przykro
Jestem zazdrosna nawet o twoją nienawiść
Proszę, pomyśl trochę o mnie
Cały dzień się o ciebie martwię

Twoje okrutne oczy zawsze są zimne
W twoich oczach, które wstrząsają mną tak bardzo jak pojawiające się łzy
Zawsze jest inna twarz
Nawet jeśli powiesz, że ta miłość nie jest właściwa
Zawsze jestem twoją dziewczyną

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...