Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 8 października 2012

INFINITE - She's a fantasy 2012 tłumaczenie (What is mom OST)


INFINITE - Ona jest fantazją

Mówią, żeby wymazać wspomnienia o tobie jednego dnia na raz
Mówią, że twardnieje jak sztywne drzewo
Nazywają mnie głupcem, ale kogo to obchodzi?
Kiedy się uśmiechasz, moje serce staje
Nie mogę nic powiedzieć, ale moje serce staje się większe
Każdy mówi mi, żeby o tobie zapomnieć

#Mówią, że to wszytko fantazja, że to tęskne przywiązanie, że to obsesja
Nikt cię nie zna
Ale taki jestem, jestem taki, ponieważ to ty, znowu taki jestem
Nawet jeśli wszyscy mówią nie, mam tylko ciebie

Stąd i stamtąd dochodzi zazdrość i obgadywanie
Ludzie bezsensownie się podburzą i przekraczają linię
Ale moja głowa cię znajduje, ponieważ jesteś moją piękną ukochaną
Jesteś idealna, więc uzupełniasz mnie i pasuję do ciebie

Mówią, żeby przestać patrzeć, bo to i tak się nie wydarzy
Mówią, że to strata czasu w moim krótkim życiu
Nazywają mnie głupcem, ale kogo to obchodzi?
Kiedy na ciebie patrzę, zatrzymuje się świat
Więc nie mogę nawet patrzeć w twoje oczy i tylko płonę w środku
Każdy mówi mi, żeby o tobie zapomnieć

#

Hej, wiem to wszytko, ale to nie jest łatwe, to nie jest takie łatwe
Czas codziennie tyka
Hej, próbowałem, ale to nie takie łatwe
Próbuję się do ciebie odezwać, ale zamieram

#

Każdy mówi mi, żeby o tobie zapomnieć

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. taki tam normalny tekst ^^
    ale piosenka się wkręciła xD

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...