Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 8 października 2012

15& - I dream 2012


15& - Marzę

Zawsze wyobrażałam sobie chwilę, kiedy stanę na scenie
Ciepłe światło słoneczne, światła, które wyleją się na mnie, kiedy chwycę mikrofon

Mam tak wiele piosenek, które chcę, żeby ludzie usłyszeli
Mam nadzieję, że moje serce cię dotknie, mam nadzieję, że cię zobaczę

Stanie teraz przed tobą wydaje się być snem
Śpiewanie tej piosenki, która sprawi, że się uśmiechniesz

#Och marzę - słuchasz piosenki, która cię poruszy razem w moim głosem?
Dla ciebie, abyś nigdy nie był uwięziony w ciemności
Zawsze będę dla ciebie śpiewać

Teraz zaczynam tą długą podróż do twojego serca
Kiedy staję się samotna, kiedy mam ochotę płakać, chwycę twoją dłoń

#

Och marzę - ta piosenka, która sprawi, że się uśmiechniesz wraz z moim głosem
Och marzę - ta piosenka, która spadnie jak deszcz na twoje suche serce
Jak deszcz, który na długi czas przemoczy twoje serce
Żeby twoja miłość nigdy nie wyschła
Dla ciebie, który zawsze mnie chroniłeś, od początku zawsze się mną opiekowałeś
Z prostym umysłem marzącym o tobie
Zaśpiewam

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...