Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 9 października 2012

Epik High feat. Lee Hi - It's cold 2012 tłumaczenie


Epik High feat. Lee Hi - Jest zimno

Przychodzi wiosna i kwitną kwiaty
Przychodzi lato i wspomnienia się topią, ale...

Cztery pory roku nie pasują zbyt dobrze do mnie, jestem zimną osobą
Moja twarda osobowość jest jak tnąca skórę zima, zimny wiatr - wszyscy wiecie
Dla mnie zimno jest wszystkim, jest jak zimowe morze
Wyślij łódź i zobaczysz, że nie jestem wyspą, ale górą lodową
Straciłem swoje skupienie ponieważ moje oczy są oszronione
Zimne wspomnienia zostały zdeptane
Ciągle krzyczę nawet bez swojego języczka*
Byłem zamarzniętą drogą na której pozostały tylko bolesne blizny
Moje serce rozsypało się jakby zeszła lawina
Kiedy wszystko już poukładałem na miejsce, świtała zgasły i była noc
Chociaż słońce nazywające się ty wstało, pokryte śniegiem góry nie topnieją

#Tutaj jest zimno nawet jeśli chowam ręce do kieszeni
Jest zimno nawet jeśli chucham na ręce
Moje serce jest tak zamarznięte, że moje usta pękają

##Jestem jedyną zimną nawet kiedy otulam swoje ciało kocami
Jest tak zimno, nawet kiedy jestem w czyichś objęciach
Próbuję zablokować dziurę w moim sercu, ale wiatr ciągle wwiewa

Wiosna przychodzi z trzepoczącym sercem, ale stoję na końcówce jesieni
Moje wspomnienia zatrzymały się w zimie, kwitnąc wiosna już nie przychodzi
Kwiaty wiśni spadają jak płatki śniegu, jest tu tak zimno
Światło słoneczne spada jak burza śnieżna, tylko mi jest zimno
Jeśli czegoś dotykam, zamarza, więc boję się chwycić twoją dłoń
Ponieważ jeśli się do mnie zbliżysz, twoje serce też może się przeziębić

#
##

Jestem zimny jak lód, jestem zimny jak lód, jestem zimny jak lód, taki zimny

Przychodzi wiosna i kwitną kwiaty
Przychodzi lato i wspomnienia się topią, ale tutaj...

Jest tu zimno, tak zimno
Moje serce jest tak zamarznięte, że moje usta pękają

Tylko mi jest zimno, jest tak zimno
Próbuję zablokować dziurę w moim sercu, ale wiatr ciągle wwiewa

*wyrostek na tyle podniebienia miękkiego, jest niezbędny do mówienia

angielskie tłumaczenie pop!gasa



2 komentarze:

  1. "Jeśli czegoś dotykam, zamarza, więc boję się chwycić twoją dłoń, Ponieważ jeśli się do mnie zbliżysz, twoje serce też może się przeziębić" - mmmmmmmmmmm, jednak Epik High to Epik High :)! Fantastycznie, że pozostali sobą i nadal potrafią tworzyć razem kapitalną muzę, pomimo długiej przerwy, licznych perturbacji i nawet zmiany wytwórni :).

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam za bardzo tego zespołu, ale chyba musze nadrobic zaległosci ;)
    Piosenka naprawdę mi się podoba i dziękuje za tłumaczenie!

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...