Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 26 października 2012

Block B - Movie's over 2012


Block B - Film się skończył

To jest mniej bolesne niż myślałem
Wychodzę, żeby się zabawić, zasypiam o odpowiedniej porze i dostaję wiadomości od ślicznych dziewczyn
To prawie niemożliwe, że miłość nie czyni mnie żywym
To zupełnie niemożliwe niemożliwe, już cię wymazałem

Wydostanę się z twojego umysłu
Zostawisz mnie, odnosząc w tym sukces?

To wystarczy
Ty i ja znowu jesteśmy rozdzieleni

#Film się skończył, film się skończył
Kurtyna opada jak tylko zaczyna się film
Pa pa żegnaj pa
Nie pogarszaj tego dziewczyno, proszę po prostu mnie opuść
Historia była jak sen
Nasz związek tym razem się skończył, to koniec
To koniec

Tak łatwo kłóciliśmy się z powodu takich trywialnych spraw
Próbowaliśmy tylko nawzajem się pomniejszać, przeoczając nasze błędy

Nie chcę, żeby to się znowu stało, ponieważ to jest oczywiste, że to się powtórzy
Nie musimy się spotkać, ponieważ wiemy, że znowu zaczniemy się sprzeczać
Po strzepnięciu brudnych ubrań pojawia się tylko kurz
Pozostanie blizna, nawet kiedy zagoi się rana

Coś pozostało jak podrobiona nalepka
Odrzuciłaś mnie, pozostawiając za sobą bałaganiarski ślad
Chociaż im więcej się ścieramy, tym możemy być gorętsi
Dlaczego po trywialnym wysiłku zachowujesz się, jakbyś była zmęczona, dlaczego?

To wystarczy
Ty i ja znowu jesteśmy rozdzieleni

#

To nie tak, że boję się znowu się z tobą spotkać

Po prostu tego nienawidzę, bo nie mogę powiedzieć, czy to miłość
Nie chcę, żeby moje serce zostało złamane

#

To koniec

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...