Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 21 października 2012

Block B - No joke 2012


Block B - Bez żartów

#Wzdychasz. To jest zawstydzające. Nie możesz się z tego śmiać?
Musisz zamknąć swoją buźkę
Czy myślisz, że żartuję tylko dlatego, żeby dowcipkować?
Kiedy wskakujemy w muzykę, nie żartujemy

##Bez żartów żartów żartów żartów żartów (bez żartów)
Nie nadajesz się/nie pasujesz nie nadajesz się nie nadajesz się nie nadajesz się nie nadajesz się ( nie nadajesz się)
Bez żartów żartów żartów żartów żartów (bez żartów)
Nie nadajesz się/nie pasujesz nie nadajesz się nie nadajesz się nie nadajesz się nie nadajesz się

Czy to wydaje się być żartem?

Większość taka jest. Czy łatwo zarabiasz pieniądze?
Moja odpowiedź to nigdy. Od długiego poranka do nocy, więc mam rozdwojenie jak Harvey Dent*
Ale bardziej kuszę los moją umiejętnością niż wymyślam
Na mojej uśmiechniętej twarzy są dwa fotomontaże. Jeśli chcesz poznać drugiego mnie, przyjdź do mojego studia
Bez żartów, przykręciłem moją poluzowaną śrubę
Wypełnię się wiarą zamiast złośliwością. Tak, to jest odrodzenie
Minęło dużo czasu. Niecierpliwiłem się, żeby to zrobić. Wróciliśmy, dobrze... odzyskaliśmy moc
Dla mojego życia, nie możesz za mną podążać. Prawdziwe pojęcie [czegoś], prawdziwe nawet jeśli lekko się rozgrzewają
Sprawię, że twoja jakość słyszenia będzie jeden poziom wyższa. Nie będę cię prosił, żeby chwilę odpocząć. Po prostu mi uwierz
Rok 2012, który ma dwa tumulty**. Nasze konkretne imię, będziemy używać imienia BLOCK BUSTER
Oznaczamy tym nową erę

#
##

Czy to wydaje się być żartem?

Często zostaję źle zrozumiany jako ktoś z zespołem maniakalno-depresyjnym
Zachowuję się żałośnie, ale w budkach/stoiskach*** staję się jak ogień
Zrezygnowałem z Twitter'a i poświęciłem swoją cenną młodość na prace domowe
Mam dar wymowy. Jestem kwiatkiem stada w ich własnej lidze. Jestem wyraźny/wybitny. To takie niedopasowanie
Niezależnie od amatorów i profesjonalistów porównują mnie
Dobrym przykładem taksówki, które nawlekają swoją drogę, unikając mnie
Wymawiam każde słowo wyraźnie dopóki nie wyschną moje usta
Zachorowałem na akromegalię**** w aspekcie moich zdolności, moje umiejętności ciągle się ulepszają
Nie jestem w tej samej lidze co oni, stoję w tym samym rzędzie co najlepsi raperzy
Nie możesz zrównać się ze mną, wypluwając do gó**o, mój talent jest niezwykły
Jestem maskotką trzeciej generacji hip hopu
To tylko czubek góry lodowej, skoro mogę nagrać wiele albumów tylko dzięki wersom, które już mam
Yeah, to harmonia! Nie porównuj śpiewania z playbacku ze sztuką. Chcę zaproponować zespołom tanecznym jak rybki opuszczenie tego miejsca
"Przestańcie" po spojrzeniu tutaj na mój "środkowy palec"
Załamka

#
##
#
##

Czy to wydaje się być żartem?

*Dwie Twarze, postać z Batmana
**wrzawa, rozruch
***nie mam pojęcia o co tu może chodzić
****choroba spowodowana nadmiernym wydzielaniem hormonu wzrostu u osób dorosłych, wikipedia

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...