Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 października 2012

BIGSTAR - What to do tomorrow 2012 tłumaczenie


BIGSTAR - Co robić jutro

Odkąd mnie zostawiłaś, czuję jakbym znikał
Ale muszę być silny, być dzielny
Nigdy mi nie kłam

Wzrasta liczba moich westchnień
Nie wiedziałem, że tak się stanie
Nigdy nie wyobrażałem sobie, że mnie zostawisz
W tym okrutnym koszmarze

Proszę, ocal mnie
Jeszcze raz mnie przytul
Bez ciebie nie mogę nic zrobić

Mój telefon dzwonił tyle razy w ciągu dnia
Twój głos kiedyś słodko mnie szukał
Rzeczy, które z tobą dzieliłem, znikają jak dym
Gdzie jesteś i co teraz robisz?
Gdybym tylko mógł cofnąć czas, zrobię cokolwiek

Jeśli też tak czujesz, w każdej chwili do mnie zadzwoń
Jeśli słuchasz tej piosenki, nie wahaj się i zadzwoń do mnie

#Co powinienem jutro zrobić?
Ty i ja, kiedyś kochaliśmy
Byliśmy tacy szczęśliwi, byliśmy

Co powinienem jutro zrobić?
Ty i ja, rozstaliśmy się
Byliśmy pijani naszymi łzami

Bez ciebie, czuję jakbym miał umrzeć
To było jak ciemna noc bez słońca
Spędzałem te długie noce samotnie
Z moim milczeniem, nieodpowiadającym telefonem, wołałem twoje imię

Chociaż blizny tego dnia były jak gorzki alkohol, który tak ciężko przełknąć
Jeśli jesteś przy mnie, mogę to zrobić

(Co zrobię) kiedy to tak bardzo boli?
(Co zrobię) kiedy znowu za tobą tęsknię?
(Co zrobię) kiedy nie ma z tego żadnego pożytku?

Ciągle jestem w tym stanie
Ale ciebie już nie ma
Dlaczego to robię?
Myślę, że jestem szalony

#

Złam to
Cokolwiek zrobiliśmy, zrobiliśmy razem
Ale jak kłamstwo, ty i ja rozstaliśmy się
W tym miejscu gdzie zawsze byłaś, nie ma cię tam
Na tej ulicy, którą zawsze razem chodziliśmy, nie ma cię tam

Wczoraj, dzisiaj i jutro bez ciebie
To są dla mnie bezsensowne dni

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...