Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 października 2012

BIGSTAR - Close your eyes 2012 tłumaczenie


BIGSTAR - Zamknij oczy

Miłość
Proszę już mnie nie rań
Proszę nie czyń mnie samotnym
Nie pozwól, żeby kłamstwa złamały moją miłość

Dziewczyno, tak bardzo cierpię, ponieważ wiem, że mnie zdradzasz
Za każdym razem, nigdy nic nie mówiłem i tylko nie spałem [spędzając] całą noc z chłodnymi łzami

Co takiego robiłaś wczoraj, że nie mogłem się z tobą skontaktować?
Nie lubisz mnie już? Robisz to celowo?
Proszę, pospiesz się i mi powiedz - hej dziewczyno

Wolę, żebyś mi skłamała, więc proszę, powiedz mi, że to nie byłaś ty
Jest w porządku nawet jeśli teraz nie jestem w twoim sercu, więc posłuchaj uważnie, powiedz mi tylko jedno
Nawet jeśli jesteś śmiertelnie chora, będę chory z tobą - jeśli to jest moja kara, wszytko przyjmę
Proszę, tylko nie mów, że ci przykro i pospiesz się i mnie przytul i pocałuj dziewczyno

#Och dziecinko, nie widzisz, czuję jakbym miał wybuchnąć
Ponieważ cię kocham, zrozumiem cię dziecinko
Zamknę oczy, zamknę oczy, jest ciężko, ale zamknę oczy

##Och dziecinko, nie widzisz - nadchodzą łzy, ale
Nie mogę pozwolić ci odejść, więc jeszcze raz to w sobie zduszę dziecinko
Zamknę oczy, zamknę oczy - czuję jakbym mógł umrzeć, ale zamknę oczy

Poczekaj dziecinko, stop - tylko dopóki nie wstanie słońce, tylko dopóki nie usnę
Zrobię wszsytko, mogę wszystko przyjąć
Jeśli tylko mogę być z tobą dziecinko

Nie chcę cię stracić z powodu mijającej niewierności
Tylko z powodu jednego błędu (nie) nie jesteś taka łatwa
Mogę zrobić wszystko, jeśli tylko to mi cię wróci
Będę się czuł jak zwłoki, jeśli się ode mnie odwrócisz

#
##

Moje oczy ci mówią, moje serce ci mówi
Że cię kocham, że nie chcę być z dala od ciebie
Nie chowaj już tego przede mną, ponieważ stanę się wtedy nieszczęśliwy
Moja pani, nie widzisz, że jesteś dla mnie ta jedyną

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...