Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 1 września 2012

ZE:A - Variety of ways 2012 tłumaczenie


ZE:A - Wiele/Różne sposoby (tytuł oznacza różne sposoby na jakie dziewczyny ranią facetów)

Wiem, że jesteś, ale czym ja jetem
Tak bardzo złamałaś mi serce
Wiem, że skończyłaś, ale czym ja jestem

Mam tego dość - och nie - to takie irytujące - och nie możliwe
Za każdym razem - och nie - moje serce się zmniejsza
Nie potrzebuję dziewczyny takiej jak ty, ale dlaczego moje serce ciągle boli?

#Wyrzucę wszystko z tobą związane, wymarzę wszystko o tobie
Kiedy powiedziałaś, że mnie kochałaś, to wszystko to były śmieci
Zabierz to, ponieważ mam dość dziewczyn takich jak ty

##Masz tak wiele sposobów
Dlaczego pozostał ktoś taki jak ty i rani moje serce? Nigdy tego nie rób
Dziewczyna taka jak ty jest taka brudna - nie możliwe - nie potrzebuję cię - rozbij to

###Masz tak wiele sposobów, wiele sposobów
Znowu i znowu, nigdy tego nie rób
Naprawdę przesadzasz z tymi różnymi sposobami - wariuję
Masz tak wiele sposobów, wiele sposobów - nigdy więcej tego nie rób
Chcę przestać, nigdy więcej nie mogę kochać w taki sposób

Ilekroć otwierasz usta to zawsze kłamiesz
Ilekroć cię odkurzam to zawsze widzę trochę brudu
Więc teraz jestem przerażony i nie dotykam cię - dlaczego
Moje serce rdzewieje, ponieważ jest tak wiele trucizny
Czy masz zamiar mnie oszukać mówiąc, że mężczyźni cię przerażaj?
To tak jak mówienie, że psy mogą powstrzymać się przed wypróżnieniem się, yeah jasne
Po prostu zostaw to tak jak jest - kręcisz się to tu to tam
Zostawiasz ślad po sobie jak ci się podoba
Po prostu pokręć się to tu to tam zostawiając ślad po sobie jak ci się podoba

Masz tak wiele sposobów, wiele sposobów
Naprawdę przesadzasz z tymi różnymi sposobami
Nie nie, dziewczyna taka jak ty nigdy
Masz tak wiele sposobów, wiele sposobów
Naprawdę przesadzasz z tymi różnymi sposobami
Nie nie, dziewczyna taka jak ty nigdy nie skrzyżuje ze mną spojrzenia

Wiem, że jesteś, ale czym ja jetem
Tak bardzo złamałaś mi serce
Wiem, że skończyłaś, ale czym ja jestem

Już nie już nie - dziewczyna taka jak ty - och nie możliwe
Już nigdy więcej - coraz bardziej mam ciebie dość
Mam nadzieję, że zniknie wszystko z tobą związane, więc nie będę cię głupio szukał jak minie dzień

#
##
###


Masz tak wiele sposobów, wiele sposobów
Naprawdę przesadzasz z tymi różnymi sposobami
Nie nie, dziewczyna taka jak ty nigdy nie skrzyżuje ze mną spojrzenia
Masz tak wiele sposobów, wiele sposobów
Naprawdę przesadzasz z tymi różnymi sposobami
Nie nie, nigdy więcej nie wypowiem nic na temat takiej dziewczyny jak ty
Więc zapomnę dni, kiedy uganiałem się za tobą za tobą

Masz tak wiele sposobów, wiele sposobów - chcę przez ciebie umrzeć
Dlaczego ciągle sprawiasz, że wariuję, jak tylko ci się podoba? Nie wiem dlaczego
Mam dość takiej dziewczyny jak ty - nie potrzebuję cię - rozbij to

Nigdy tego nie zrobię, nigdy nie zrobię - dlaczego ja? Dlaczego ktoś taki jak ty robi to?
Nigdy więcej tego nie zrobię - chcę przestać, nigdy więcej nie mogę kochać w taki sposób

angielskie tłumaczenie pop!gasa


1 komentarz:

  1. uwielbiam tę piosenkę, nie mogę przestać jej słuchać ^^ wow dzięki za tłumaczenie :*

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...