Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 września 2012

UV feat. Yoon Do Hyun - Oh my girl! Oh my mom! (I want to live with her) 2012 tłumaczenie


UV feat. Yoon Do Hyun - Och moja dziewczyno! Och moja mamo! (Chcę z nią zamieszkać)

Panie i panowie, czekaliście przez długi czas
Nie muzyki ponad to
Nie ma tańca ponad to
Pozerzy odejdźcie - wrócili, UV

Moja kochająca matko
Mam ci coś do powiedzenia
Kocham ją, przepraszam

Nie chcę codziennie mówić jej do widzenia
Nie mogę być poza domem całą noc
A ty jej nie lubisz

Matko, pewnie czekałaś na dobrą synową
Ona może wyglądać na imprezowiczkę, ale nie jest taka

#Przepraszam mamo, ale mam zamiar z nią zamieszkać (szokujące, prawda?)
Nie martw się, nie zajdzie w ciążę (ale nigdy nie wiadomo)

Ona mówi, że się ciebie boi
Więc unika naszego miasta
Po prostu z nią zamieszkam

Matko, pewnie chciałaś dziewczynę po koledżu
Czy absolwent liceum nie jest nawet osobą, matko absolwentko gimnazjum?

#

Nie ważne co mówi moja mama, ona jest moją dziewczyną
Nie ważne co mówi mój tato, ona jest moją dziewczyną
Nie ważne co mówi świat, ona jest moją dziewczyną
Moja dziewczyna, moja dziewczyna

Teraz odejdźmy daleko
Odejdźmy do naszego własnego świata
Bądźmy szczęśliwsi niż ktokolwiek inny
Odejdźmy odejdźmy

Miesięczny wynajem jest w porządku tylko jeśli jest łazienka* (500 za 50)
Kogo obchodzi jeśli jest małe, możemy być bliżej (sklejeni razem od lewej do prawej)

Mamo, kocham cię, proszę zezwól na to (dalej, powiedz tak)
Kocham ją tak bardzo jak kocham ciebie (dalej, powiedz tak)

*nie jestem w stanie dokładnie tego wyjaśnić, ale z tego co zauważyłam, osoby wynajmujące w ten sposób mieszkania uważane są za biedaków, jeśli oglądaliście Secret garden to może pamiętacie scenę, w której Kim Jo Won strasznie się skrzywił gdy Gil Ra Im powiedziała mu, że tak wynajmuje pokój

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...