Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 5 września 2012

Taeyeon - Closer 2012 tłumaczenie (To the beautiful you OST)


Taeyeon - Bliżej/Ciaśniej

Jest tyle rzecz, których nie mogłam powiedzieć
Nigdy wcześniej ich nie słyszałeś, ale
Nie jestem kimś, kto zakochuje się w każdym, kogo zobaczy

Ponieważ pośród wielu ludzi na tym świecie
Mogłam widzieć tylko ciebie

#Stoję tutaj, kiedy widzę tylko ciebie
Po tej miłości, naprawdę nie wiem co się stanie
Jak dziecko, które zawsze takie jest
Czy ciepło mnie teraz przytulisz?

Chociaż pewnego dnia, twoje imię może stać się dziwne
Moje serce będzie pamiętać wszystkie wspomnienia
Nawet jeśli stanie pomiędzy nami bolesne rozdzielenie
Nie myślmy o tym dniu

Ponieważ pośród wielu ludzi na tym świecie
Mogłam widzieć tylko ciebie

#

Teraz nie jestem sama
Tylko ty do mnie przyszedłeś z tego miejsca

Tylko ty jesteś dla mnie wszystkim
Po tej miłości, naprawdę nie wiem co się stanie
Jak dziecko, które zawsze takie jest
Czy ciaśniej ciepło mnie przytulisz?

Bliżej/ciaśniej
Cieplej
Przytulisz mnie?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...