Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 19 września 2012

SPICA - I'll be there 2012 tłumaczenie


SPICA - Będę tam

Będę tam (ta!)
Będę tam (ta!)
Och och (ta!) będę tam
Och och (ta!) będę tam
Hej chłopcze, podkręć głośniki

Mówisz, że wszystko z tobą w porządku
Zawsze mówisz, że to nie to (huh, idziemy)
Masz to wypisane na twarzy, nie kłam mi
Przestań ukrywać się jak głupiec

Będąc słabym, będąc słabym
Czy czasami jest dobrze - po prostu się nie poddawaj, nie
Wierzysz, uwierz mi, uczucie na beat
Zapomnij wszystko z przeszłości - pomiń
Rozłóż ramiona i spójrz w niebo
Nie wzdychaj - wyjdź i wzleć

Uwierz teraz, uwierz teraz we mnie

#Będę tam
Będę tam, zaraz przy tobie
Bardziej niż ktokolwiek inny będę dla ciebie siłą
Będę tam
Zawsze z tobą będę
Tak jak teraz, na zawsze
Będę tam

Och och (ta!) będę tam
Och och (ta!) będę tam

Nie musisz udawać silnego
Już wiem, że masz miękkie serce (tak, wiem)
Czekałeś i jesteś zmęczony - powiedz to mojemu sercu
Kiedy się z czymś borykasz, po prostu mi powiedz

Nie martw się, martw się, nie martw się, martw się, martw się
Zostaw swoje zmartwienia daleko za sobą i zdystansuj się do tego
Wierzysz, uwierz mi, uczucie na beat
Przeskocz wszystkie trudne wspomnienia

Rozłóż ramiona i spójrz w niebo
Nie wzdychaj - wyjdź i wzleć

Uwierz teraz, uwierz teraz we mnie

# x2

Będę tam (ta!)
Będę tam (ta!)
Och och (ta!) będę tam
Och och (ta!) będę tam

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...